H.I.S.C. Community | 2007-2017 | Jer legende žive vječno

Početna stranicaLatest imagesRegistracijaLogin

Gugl is back and laught all the time

Go down 
Autor/icaPoruka
Gost
Gost

Gugl is back and laught all the time Empty
PostajNaslov: Gugl is back and laught all the time   Gugl is back and laught all the time Icon_minitime23.12.07 19:42

evo i ja sam dosao posjetit..ovoo..........btw. zasto bas phpbb? mogli ste nesto tipa smf-a..za phpbb ima puno eksplonita i ostalih smcha..
[Vrh] Go down
Gost
Gost

PostajNaslov: Re: Gugl is back and laught all the time   Gugl is back and laught all the time Icon_minitime23.12.07 19:45

ellow'
[Vrh] Go down
Gost
Gost

PostajNaslov: Re: Gugl is back and laught all the time   Gugl is back and laught all the time Icon_minitime23.12.07 19:59

sredi godine... svi znamo da imas tek 12.. Razz
[Vrh] Go down
Gost
Gost

PostajNaslov: Re: Gugl is back and laught all the time   Gugl is back and laught all the time Icon_minitime23.12.07 22:52

Google63 je napisao/la:
evo i ja sam dosao posjetit..ovoo..........btw. zasto bas phpbb? mogli ste nesto tipa smf-a..za phpbb ima puno eksplonita i ostalih smcha..
interesantno kako ti uvijek imas neko glupo pitanje za postavit...
[Vrh] Go down
Gost
Gost

PostajNaslov: Re: Gugl is back and laught all the time   Gugl is back and laught all the time Icon_minitime23.12.07 22:54

Google63 je napisao/la:
a sto je to phpbb? :2rofl
[Vrh] Go down
Gost
Gost

PostajNaslov: Re: Gugl is back and laught all the time   Gugl is back and laught all the time Icon_minitime24.12.07 17:31

I duno, pre-historijski-pra-big-brother? :rofl
[Vrh] Go down
Gost
Gost

PostajNaslov: Re: Gugl is back and laught all the time   Gugl is back and laught all the time Icon_minitime24.12.07 18:21

vozdra
(ljudi tko je taj) Very Happy
[Vrh] Go down
Gost
Gost

PostajNaslov: Re: Gugl is back and laught all the time   Gugl is back and laught all the time Icon_minitime24.12.07 18:59

ma izbrisem ga uskoro...
[Vrh] Go down
Gost
Gost

PostajNaslov: Re: Gugl is back and laught all the time   Gugl is back and laught all the time Icon_minitime25.12.07 14:43

xD Giggless, taj ti je povijest :mock
[Vrh] Go down
Gost
Gost

PostajNaslov: Re: Gugl is back and laught all the time   Gugl is back and laught all the time Icon_minitime25.12.07 16:01

gugl , malo derishte... :dada
[Vrh] Go down
Gost
Gost

PostajNaslov: Re: Gugl is back and laught all the time   Gugl is back and laught all the time Icon_minitime25.12.07 23:49

povijest?? hm...ja nevolim povijest Very Happy
[Vrh] Go down
Gost
Gost

PostajNaslov: Re: Gugl is back and laught all the time   Gugl is back and laught all the time Icon_minitime26.12.07 0:04

pa-pa google63... :bok
[Vrh] Go down
Sponsored content

PostajNaslov: Re: Gugl is back and laught all the time   Gugl is back and laught all the time Icon_minitime

[Vrh] Go down

Gugl is back and laught all the time
[Vrh] 
Stranica 1 / 1.